Írjon nekünk

Az áruk visszaküldése vagy panaszlása?

Valami nem jó? Miközben megpróbálunk megelőzni bármilyen problémát, viszont reklamációs igényt szeretne, vagy visszaküldeni az árut. Hogyan kell ezt csinálni?

Írjon nekünk!

Történt, ami történt. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot info@xleladas.hu email címen. Írja meg, mi történt az Ön megrendelésével, és együtt megoldjuk a problémát.

A terméket visszaszeretném küldeni, hogyan zajlik ez?

Igyekszünk, lehető legkönnyebb megoldást találni Önnek, ezért előre gondolunk a komplikációkra. Minden megrendelésnél az emailben csatolunk egy speciális űrlapot a terméktől való elálláshoz. Abban az esetben ,ha a terméket visszaszeretné küldeni, elegendő a csatolt űrlapot kitölteni és együtt a termékkel visszaküldeni. A pontos címet megtalálja szintén az űrlapon, vagy a weboldalunkon a kapcsolati szekcióban. Jogszabályok szerint 14 napig, nincs szükség megadni a visszaküldési indoklást. Adja meg a kapcsolati adatait, számlaszámát és a megrendelt termék nevét,amit reklamálni szeretne.

Reméljük, hogy a visszaküldtött termék hibátlanul, az eredeti csomagolásában érkezik majd vissza hozzánk. Elegendő,ha a terméket becsomagolja egy átettsző fóliába.


Mikor kapom vissza az összeget?

A pénzösszeget jogilag, visszaküldéstől számítva 14 napon belül utaljuk vissza.

Szeretnék reklamálni, hogyan tehetem?

Ebben az esetben, előnyösebb, ha emailt ír nekünk. A reklamációkat individuálisan kezeljük. Ha valamelyik termékünk esetleg hibás, küldjön fényképet nekünk. Szeretne egy új terméket, vagy pénzvisszafizetést igényel? A reklamációkat lehető leghamarabb kezeljük, igyekszünk a 30 napos jogszabályon belül megoldani.

Ez a csomagnak a visszaérkezési idejétől számolódik. Elfogadott reklamáció esetén, kicseréljük a terméket és kiküldjük a mi költségünkre, vagy visszautaljuk a termék árát.